Aloe Vera és FLP
Több, mint 10 éve ismertem meg egy amerikai céget (Forever Living Products – FLP) és annak kiváló termékeit. Ami megragadott az az Aloe Vera Barbadensis Miller nevű növény hatóanyagainak egészségvédő szerepe. Már az orvosi egyetem megkezdésekor az egészségre nevelés, betegségmegelőző szemlélet foglalkoztatott, ami gyermekeim megszületésével tovább fokozódott. Bár a cég termékeinek forgalmazása multi-level marketing (MLM) rendszerben történik, ami számomra ismeretlen volt, a tájékoztatók meghozták a bizalmamat. Az évek alatt családommal sokszor megtapasztaltuk az Aloe Vera jótékony hatásait, közben a cég többi termékét is kipróbáltuk és elégedettek vagyunk mind a termékek minőségével, a tudományt követő újításokkal, mind a cég által kidolgozott és alkalmazott termékforgalmazói rendszerrel.
A Forever terméktájékoztató videó ide kattintva tekinthető meg.
Az amerikai Cég 1978 óta része a szépség és egészség iparágnak. Alapítását egy szabadalmazott eljárás adja, mellyel az Aloe Verát olyan módon stabilizálják, hogy hatóanyagai szinte azonos mennyiségben és minőségben vannak jelen a termékekben, mintha frissen szednénk le egy levelet és használnánk annak zselészerű belső tartalmát. A cég az évek során a tudomány fejlődésével párhuzamosan bővíti termékeinek sorát, folyamatosan megőrizve a garantált minőséget. A termékek forgalmazásához a vezetőség a legdinamikusabban fejlődő kereskedelmi formát a csapatmarketinget választotta. Ennek lényege, hogy a fogyasztók közvetlenül a cégtől vásárolnak, így adott termék értékesítésén nyert profitot jutalék formájában azok az emberek kapják meg, akik a termékeket személyesen ajánlják mások figyelmébe, hasznára. Valamennyi folyamatot (ültetvény, gyártósor, fejlesztés, csomagolás, szállítmányozása stb.) a cég maga végzi és minőségét folyamatosan ellenőrzi. A cég sikerességét jelzi, hogy több, mint 160 országban van jelen és forgalma folyamatosan növekszik.
A céget Rex Maughan alapította, több évig kereste azt az üzleti lehetőséget, mellyel élete két legfontosabb célját elérheti: egészség és anyagi függetlenség. Egy csodálatos ember, aki úgy éri el célját, hogy közben másoknak is biztosítja ugyanezt a lehetőséget. A cég azóta is ennek szellemében ad lehetőséget ma már emberek millióinak szerte a világban az egészség és az anyagi jólét elérésében. A küldetésnyilatkozatnak megfelelően támogatják a környezetvédelmet, a rászorulókat, melyet a magyarországi vezetőség is hűen képvisel.
A küldetésünk: olyan gyümölcsöző környezetet építünk, melyben az egyének méltóságukat megőrizve azok lehetnek, akik lenni akarnak. Olyan környezetet, amelyben a becsület, az együttérzés és a jókedv mutat utat nekünk. Szenvedélyt, hitet teremtünk és táplálunk vállalatunk, termékeink és az általunk képviselt iparág iránt. A tudást és az egyensúlyt keressük és mindezeken túl bátran vezetjük vállalatunkat és üzleti partnereinket. A legnagyszerűbb dolgokat hozzuk létre.
Rex Maughan Forever Living Products vezérigazgató
Gregg Maughan Forever Living Products elnök
Aidan O’Hare Forever Living Products Európai Régió és Marketing Senior alelnök
Lenkei Péter Forever Living Products Magyarország ügyvezető igazgató
Dr. Milesz Sándor Forever Living Products Magyarország igazgató
Utasi István zafír manager a csoport vezetője
A termékek alapja legtöbb esetben az Aloe Vera, melyet külsőleg és belsőleg is felhasználhatunk egészségünk és szépségük megőrzésére. Ennek alapján a készítmények az alábbi fő termékcsoportokba sorolhatók be:
Italok: Aloe Vera tartalmú különböző gyümölcsökkel dúsított ivógélek mellett tea, ásványvíz és szintén természetes alapú energiaital
Méhészeti termékek: méhpempő, pollen és méz készítmények
Étrend-kiegészítők: zöldség és gyümölcskivonatok mellett számos gyógynövény kombinációt, halolajat, olivaolajat, probiotiumot, gyógygombákat tartalmazó tabletták
Testsúlykontroll: gyógynövényekből készült étrend-kiegészítők és speciális gyógyászati célra szánt tápszer cukorral és édesítőszerrel az elhízás diétás kezelésének kiegészítésére
Bőrápoló termékek: Aloe Vera tartalmú krémek, hidratálók és tisztítók test és arcbőrre, ránctalanítók, napvédő termékek
Sonya termékek: Aloe Vera tartalmú kombinált bőrre laklamas krémek, hidratálók és szemhéjtus
Személyi higiéne: Aloe Vera tartalmú szappanok, samponok és hajkondicionálók, valamint tisztítószer
Essential olajok: borsmenta, citrom, levendula
Egységcsomagok: revitalizáló V5, testsúlyrendező C9, fittség biztosító F15, bőrápoló vagy étrend-kiegészítő és kombinált csomagok
Számos szabadalom biztosítja az egészség és szépségápolási termékek kiváló minőségét.
A cég termékei voltak az elsők, melyek tisztaságukért megkapták a Nemzetközi Aloe Tudományos Tanács elismerő pecsétjét.
Több termék rendelkezik a kóser és az iszlám elismerő pecsétjével.
A Magyar Természetgyógyászok Szövetsége ajánlásával rendelkezik
Állatkísérleteket nem végez a cég
A vásárlásra többféleképpen van mód. A termékeket meg lehet rendelni személyesen, telefonon és interneten. A termékekről (összetételél, adagolás, kiszerelés, színskála, ár) tájékozódni az éves katalógusból, illetve az internetes webshop oldalon lehet.
Vásárlásra csak vevőkód birtokában van mód. A vevőkódot az első vásárlás alkalmával kapja meg
Vásárlási lehetőségek:
Amit tudni érdemes még:
nem kell belépési, tagsági díj, vásárlásra jogosító vevőkódot az első vásárláskor kapja meg mindenki
minimum vásárlási érték van, melynek mindenkori összege 55 EU+Áfa (fizetni forintban kell)
nincs kötelező vásárlás (akár hetente, akár 5 évente lehet vásárolni)
A termékek ajánlásával és vevőkódok biztosításával a vásárolni szándékozók részére, lehetőség van arra, hogy valaki Üzleti Partner legyen és részesedjen a termékek utáni forgalomból jutalék formájában. Belépési díj vagy tagdíj nincs, az első vásárlással lehetőséget kap mindenki az Üzleti Partnerséggel üzletépítéshez és pénzkeresethez. Egy vásárlás megtörténtekor a cég rendszere nyomon követi, ki volt az ajánló és az üzleti tervben meghatározott mértékben kiszámított jutaléknak megfelelő pénzt kifizeti az üzleti partnereknek. Az üzleti tervben 4 szint meglépésével lehet elérni az igazgatói szintet. Az egyes szintek eléréséhez meghatározott forgalmat kell lebonyolítani minimum két hónap alatt, melynek világszinten egységes kialakításához pontértékeket határoztak meg az egyes termékekhez. További tájékoztatók ide kattintva olvashatók, megnézhetők.
Amit tudni érdemes még:
A csoportbónuszok kifizetéséhez szükséges bizonyos mértékű aktivitás mindig kivédi, hogy valaki mások munkáján nyerészkedjen.
Ha több embernek sikerül egy csoporton belül elérni az igazgatói szintet, akkor jogdíj kifizetésére kerül sor, így biztosítva, hogy a rendszerben dolgozók támogatására motivált legyen minden partner, függetlenül milyen üzleti szintet ért el.
Az üzleti tervet 2007-ben közgazdasági Nobel-díjra jelölték.
Néhány sor Rex Maughan-tól:
„Úgy hiszem minden nagy teljesítmény egy álommal kezdődik. Az embereknek szükségük van víziókra. Belőlük nyerik a motivációt arra, hogy olyasmit is megtegyenek, amit különben lehetetlennek hinnének. Ha szem elől tévesztjük a víziónkat, elveszítjük a célt és útirány nélkül megyünk előre. ….Képzeld el a jövődet és képzeld el azt, amivé válni akarsz. Azt amit el akarsz érni és amilyen életet élni szeretnél. Ezeket sződd bele a víziódba és aszerint menj tovább. Készíts „Álomkönyvet”, ez az egyik legegyszerűbb út ahhoz, hogy a vízióid valósággá váljanak. ….Az én vízióm a Forever nagyságáról soha egy pillanatra sem remegett meg. Egy egészségesebb és gazdagabb élet lehetőségét nyújtotta és hozta el mindannyiunknak. ….Olyannak építhetjük fel az álmainkat és olyanná valósíthatjuk meg őket, amilyennek csak szeretnénk és erre a Forever a legjobb eszköz. ….Álmodjatok nagyot! Érjetek el általa csodálatos dolgokat! Törjetek magasra!”
„Ha el tudod képzelni, képes vagy megcsinálni.”
– mondta Walt Disney. Egy kevésbé ismert idézete:
„All of our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.”
(Minden álmunk valóra válhat, ha van bátorságunk követni azokat.)
Rex Maughan is megtette.
Én is olyan bátor akarok lenni, hogy minden álmom valóra váltsam….
Ez egy az FLP-vel szerződésben álló független üzleti partner (termékajánló) oldala azzal a céllal, hogy informálja az érdeklődőket a termékekről és a vásárlási lehetőségről. A Forever Living Products hivatalos honlapja a www.foreverliving.com.